NIGHTMARE CAROUSEL !
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

NIGHTMARE CAROUSEL !


 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
<% BOARD HEADER %> <% NAVIGATION %> <% BOARD %>
THIS LAYOUT IS SKINNED BY LCJUNIOR OF CAUTION & TABCONTENT Script by DynamicDrive.
Legutóbbi témák
» Tényleg te vagy az?
Képességek listája EmptyVas. Aug. 23, 2015 1:17 pm by Vendég

» kieran && wren ---
Képességek listája EmptyPént. Aug. 21, 2015 4:45 pm by Vendég

» Rose & Nath
Képességek listája EmptyCsüt. Aug. 20, 2015 1:52 pm by Vendég

» Arrow vs Flash
Képességek listája EmptyCsüt. Aug. 20, 2015 1:27 pm by Kendra Hawkins

» The change
Képességek listája EmptyCsüt. Aug. 20, 2015 1:24 pm by Kendra Hawkins

» Jouer avec la magie
Képességek listája EmptyCsüt. Aug. 20, 2015 1:20 pm by Kendra Hawkins

» Echo
Képességek listája EmptyCsüt. Aug. 20, 2015 1:14 pm by Kendra Hawkins

» Játszótárs kereső !
Képességek listája EmptySzer. Aug. 19, 2015 3:07 pm by Vendég

» Samuel White
Képességek listája EmptySzer. Aug. 19, 2015 2:40 pm by Vendég


 

 Képességek listája

Go down 
SzerzőÜzenet
Kendra Hawkins
tündér
Kendra Hawkins


Tartózkodási hely : félúton a Menny és a Pokol közt
❧ Hozzászólások száma: : 38
❧ Join date: : 2011. Jun. 20.

Képességek listája Empty
TémanyitásTárgy: Képességek listája   Képességek listája EmptyVas. Aug. 16, 2015 1:40 am


Képességek listája

Ez a lista azokat a képességeket foglalja magába, amik közül választhatsz, amikor a karakteredet besorolod egy bizonyos csoportba. Felhivjuk minden  kedves fórumozó figyelmét, hogy CSAK 3 KÖZÜL VÁLASZTHAT!A ti döntésetek, hogy melyik lesz ez a három, de arra azért figyeljetek oda, hogy ne keverjétek a csoportokat.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●



A N G Y A L O K

Az alapképességeken kívül még ezek közül lehet választani:

► Aerokinézis: Az aerokinézis a levegő irányítása. Használatával kelthetsz egy aprócska szellőt, vagy akár hatalmas szelet is.
► Hangmanipuláció: A karakter képes kelteni, vagy irányítása alá vonni a hangot.
► Pszichometria: Képes információkat megtudni egy tárgy, hely, vagy személy múlt- vagy jövőbéli szerepéről, történetéről azzal, hogy megérinti azt, vagy egyszerűen csak a közelében tartózkodik.
► Gyógyítás: Képes meggyógyítani másokat.
► Elemek irányítása: Képes irányítani a négy fő elemet.
► Hazugság felismerése: Érzékeli, amikor mások hazudnak.
► Érzelmek irányítása: Irányítja mások érzelmeit; képes őket felerősíteni vagy csillapítani.
► Pajzs:Képes maga vagy mások köré egy szilárd pajzsot vonni, ami megvédi őket.
► Láthatatlanság: Képes láthatatlanná válni.
► Lumineszencia: A test fénykibocsátása - egy kis időre megvakíthatja vele az ellenfelet.
► Álom manipuláció: Befurakodhat mások álmaiba és irányithatja azt, de akár ő is a részese lehet.
► Teleportálás: Képes utazni a térben és a dimenziók között, ha ráfókuszál arra a helyre, ahova menni szeretne.
► Egyetemleges tudás: Mindent tud.
► Asztrális kivetités: A szereplő képes elkülöníteni tudatát és fizikai testét, majd tudatát egy asztráltestbe (nem fizikai test) kivetíteni.
► Illúziókeltés: A szereplő képes megváltoztatni saját maga és/vagy környezete megjelenését a külső szemlélő számára.


D É M O N O K

Az alapképességeken kívül még ezek közül lehet választani:

► Repülés: A karakternek vannak szárnyai, amik lehetővé teszik ezt.
► Gyorsaság: A démon képes emberfeletti sebességgel mozogni.
► „A sárkány lehelete”: Képes tüzet lehelni.
► A félelmek irányitása: Képes uralni mások félelmeit.
► Alakváltás: Egy ideig képes más alakját felvenni.
► Savtermelés: A szereplő képes savat termelni és azt valamilyen módon kibocsátani.
► Teleportálás: Képes utazni a térben és a dimenziók között, ha ráfókuszál arra a helyre, ahova menni szeretne.
► Illúziókeltés: A szereplő képes megváltoztatni saját maga és/vagy környezete megjelenését a külső szemlélő számára.
► Sebezhetetlenség:  Nem tudja őt semmi sem megsebezni egy ideig.
► Megszállás: A szereplő képes asztráltestével megszállni és irányítani mások testét.
► Pszichikai fegyverek:  A szereplő képes pszichikai erejét úgy összpontosítani, hogy az egy fegyverben, általában kardban, öltsön testet. Ez a fegyver nem fizikai, hanem mentális sérüléseket okoz.
► Telekinézis: A szereplő képes az akaratával tárgyakat, élőlényeket mozgatni.
► Helymeghatározás:   A szereplő képes megérezni mások jelenlétét, és tartózkodási helyét.
► Dimenzióközi észlelés:   A szereplő képes észlelni egy másik dimenzióban történő eseményeket.
► Sötétség- és árnyékmanipuláció



V Á M P Í R O K

Az alapképességeken kívül még ezek közül lehet választani:

► Erő:  Emberfeletti erővel rendelkezik és ellenáll a fizikai fájdalmaknak.
► Lebegés: Lehetővé teszi a számukra, hogy pár centivel a föld felett lebegjenek a levegőben.
► Ködösités: Képes törölni vagy megmásitani mások emlékeit.
► Alakváltás: Képes felvenni egy holló formáját.
► Regeneráció: Ha kisebb a seb, képes magát meggyógyitani.
► Telepátia:  Képes olvasni mások elméjében.
► Tudatkontroll:  A szereplő képes mások tetteit irányítani pusztán az akaraterejével.► Kinzás:  Képes mentálisan fájdalmat okozni.


V É R F A R K A S O K

► Emberfeletti intelligencia:  A szereplő intelligenciája messze túlszárnyalja a legintelligensebb közönséges emberét is.
► Erő:  Emberfeletti erővel rendelkezik és ellenáll a fizikai fájdalmaknak.
► Emberfeletti reflex:  A szereplő reakcióideje kisebb, mint bármely közönséges emberé.
► Savtermelés:  A szereplő képes savat termelni és azt valamilyen módon kibocsátani.
► Nyomkövetés: Az érzékei annyira felerősödtek, hogy bárkit képes nyomonkövetni és megtalálni.


T Ü N D É R E K

► Állat manipuláció:   Az elméjével képes irányitani bármilyen állatot.
► Elemek irányitása: Képes irányitani a négy fő elemet.

► Növény manipuláció:   Képesek manipulálni a növényeket - például a méretüket és a növekedésüket.
► Kifinomult érzékszervek:   A szereplő öt érzékszerve közül egyesek, vagy mindegyik jóval kifinomultabb mint bármely közönséges emberé.
► Víz- és páramanipuláció (hidrokinézis): A szereplő képes vizet fakasztani és irányítani.
► Fény manipuláció:     A szereplő képes kelteni, vagy irányítása alá vonni a fényt.
► Hangmanipuláció:  A szereplő képes kelteni, vagy irányítása alá vonni a hangot.
► Alakváltás:   Képes beolvadni a környezetébe azáltal, hogy valamilyen növénynek álcázza magát.
► Telepátia: A karakter képes mások gondolataiban olvasni és/vagy gondolatátvitel útján kommunikálni.
► Gyógyítás: A szereplő képes meggyógyítani az élőlényeket.
► Empátia: A szereplő képes érzékelni mások és/vagy befolyásolni mások érzelmeit.







 
   


S Z E L L E M E K


► Állat manipuláció:   Az elméjével képes irányitani bármilyen állatot.
► Elemek irányitása: Képes irányitani a négy fő elemet.

► Láthatatlanság   Képesek láthatatlanná válni.
► Kifinomult érzékszervek:   A szereplő öt érzékszerve közül egyesek, vagy mindegyik jóval kifinomultabb mint bármely közönséges emberé.
► Víz- és páramanipuláció (hidrokinézis): A szereplő képes vizet fakasztani és irányítani.
► Fény manipuláció:     A szereplő képes kelteni, vagy irányítása alá vonni a fényt.
► Hangmanipuláció:  A szereplő képes kelteni, vagy irányítása alá vonni a hangot.
Vissza az elejére Go down
 
Képességek listája
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
NIGHTMARE CAROUSEL ! :: the beginning :: alapok-
Ugrás: